هوای کلانشهر مشهد امروز پاک است (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهدمقدس: در حوادث اخیر، به‌دنبال متهم‌کردن کسی نیستیم؛ بلکه به‌دنبال ریشه‌یابی مسائل هستیم کدام مدارس مشهد فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ + جزئیات تاکید استاندار خراسان رضوی بر رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان سیل در کلات آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ مردم خیابان سپاه ۶۹ مشهد پس از لایروبی چه درخواست‌هایی از مسئولان دارند؟ محور کاشمر-نیشابور بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل هشدار مدیریت بحران خراسان رضوی: مردم مشهد از رفتن به ییلاقات طرقبه شاندیز اکیدا خودداری کنند هشدار هواشناسی مشهد و خراسان رضوی؛ بارش‌های شدید در آینده هم تکرار می‌شود (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال محدودیت‌های احتمالی تردد برای بارش باران طی روز‌های آتی در مشهد بنیاد مسکن: گروه‌های ارزیاب برای برآورد خسارت در محلات حادثه‌ دیده ناشی از سیل به محل اعزام می‌شوند ترافیک و کندی حرکت در پل انقلاب مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) روند خدمت‌رسانی شهرداری مشهد به شهروندان سیل زده ادامه دارد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای یخچال و تلویزیون به خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از سیل مشهد فرماندار مشهد: بارش سیلابی مشهد در ۵۰ سال گذشته کم سابقه بود ۳۰۰ پاکبان در ۳ شیفت مسیر‌های منتهی به حرم مطهر را پاکسازی می‌کنند + عکس
سرخط خبرها

فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است

  • کد خبر: ۲۱۹۰۱۵
  • ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است
فرماندار مشهد به شهردار مشهد و مدیران شهری بابت اقدامات استقبال از بهار خداقوت گفت.

به گزارش شهرآرانیوز محسن داوری در دیدار نوروزی با شهردار مشهدمقدس، گفت: جشنواره نور بازخورد‌های بسیار خوبی داشته؛ ویژگی این دوره مدیریتی شهری این اقدام خالصانه بوده و فقط جهت رفع تکلیف انجام نشده است.

وی افزود: اگر مردم واکنش خوبی به اقدامات نشان دهند یعنی به دل مردم نشسته و جشنواره نور چنین مصداقی داشت، امسال آمار زائر کمتر شده، اما احساس رضایت زائران نسبت به اقدامات مدیریت شهری ملموس است.

فرماندار مشهد تصریح کرد: تدابیر خوبی در حوزه استقبال از بهار اندیشیده شده و در حوزه مدیریت شهری، رضایت زائر کامل است. در بخش بازار و در حوزه حمل و نقل جاده‌ای نیز اقدامات بهبود یافته، اما در حوزه مدیریت شهری و فعالیت‌های شهرداری اقدامات کم‌نقص بوده است.

داوری گفت: در بازدیدی که از بوستان زائرپذیر غدیر داشتم نیرو‌های شهرداری آمادگی کامل داشتند. جشنواره‌های گل سطح شهر نیز واقعا بی‌نظیر بود و مردم با شوق و ذوق از این اقدامات استقبال کردند.

رضایت ملی از اقدامات حوزه شهری مشهد مقدس

محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد نیز در این دیدار گفت: همراهی بسیار مناسبی در حوزه شهرستان مشهدمقدس وجود دارد؛ همکاران ما در شهرداری تمام قد پای کار انتخابات رفته و سپس به استقبال آمدند.

وی اضافه کرد: از تمام ظرفیت‌های داخلی و بیرونی برای ایده‌پردازی استقبال از بهار بهره گرفته شد؛ خوشبختانه رضایت ملی نسبت به اقدامات حوزه شهری مشهدمقدس شکل گرفته است.

قلندر شریف گفت: امیدواریم بلافاصله پس از ماه مبارک رمضان؛ اقدامات لازم در حوزه دهه کرامت را با قوت و قدرت دنبال خواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->